5.3.10

Under madrassen

Pratade i telefon med en vän. Precis innan vi skulle lägga på känner hon sig tvungen att skjuta in ett gott råd på vägen:
- En grej bara, streama inte porr! Min dator har pajat nu och jag ser ett direkt samband mellan kraschen och den ökade porrkonsumtionen.

Goda råd kan man aldrig få för många av, även om jag aldrig har och inte heller hade tänkt börja snuskstreama. Porr konsumeras i det här hushållet endast i skriftlig form eller i undantagsfall via P1 (jag är uppenbarligen 75 år gammal...). Däremot streamar jag saker som är bra mycket skämmigare än porr. Jag vill helst slippa komma till datordoktorn och meddela att datorn dog när jag kollade på Vänner-Monicas nya sitcom eller den däringa gymnastikserien med kristna undertoner, som jag verkligen verkligen borde sluta titta på.

2 kommentarer:

Cicci sa...

Hihihi... hur lyckas du hitta P1porr? Jag gillar ju P1 som billyssnarradio för att man lär sig lite nytt varje gång. Men icke att jag fått muffpirr en endaste gång. Endera är jag porrskadad som kräver lite mer för att gå igång eller så är du lite vriden som går igång på så lite. Eventuellt både och.

Sara sa...

"Radiosex" - erotiska radionoveller. En kvart vid midnatt mellan fredag och lördag eller kanske lördag och söndag, lär mig aldrig. Har bara lyckats pricka in det två gånger.