26.1.09

Facit v. 4

Mat: Cannelloni med spenat och ricotta. En av mina favoriträtter, men lite mycket att äta det tre gånger på en vecka kanske. Den sista matlådan fick stanna i kylen på jobbet och ersattes av grön curry från Hisingethaien.
Alkohol: Tre öl, två glas vin och en folkis.
Träning: Ett ynka gympass. Jag förtvinar.

TV: För mycket. Skins, Big Love, Lost, Gossip girl, På spåret etc.
Jobb/arbetslöshet: Fem dagar på Byggvaruhuset. 0 sökta jobb.
Projekt: Tapettavla. Än så länge är det bara en bit masonit på en felsågad ram, men det ska förhoppningsvis bli en, inte alltför missprydande, tavla ovanför min säng. Som vanligt var jag entusiastisk i idéfasen, men när jag insåg att det skulle kräva mer jobb och kosta mer än jag hade förutsett tappade jag sugen lite. Men 2009 är året för slutföranden. En tavla ska det bli, om det så tar mig hela vecka 5.
Musik: Mest bara de här:

Morningwood - Sugarbaby

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu ska vi se om jag lyckas kommentera. Roligt att du har återupptagit bloggandet! Hittade hit via Emma. Vi måste ses snart! Kram från Katarina