26.2.09

Nog med vinter

Nu när jag har fått (låna) en kamera så måste jag ju börja med sådant här antar jag. Men det är fasen inte lätt det här med att fota sig själv, så det här blir nog den första och enda dagens outfit.
Jo, så här var det. Jag skulle få ett par stövlar av min arbetskollega. Stövlarna var för små. Men hon hade även med sig en orangerutig Ralph Lauren-skjorta till mig, som jag inte kunde bestämma mig för om den var söt eller hiskelig. Provade den och visste fortfarande inte. Men jag tänkte att den nog kunde vara fin till shorts, att jag kanske skulle se lite 60-tal ut. Det funkade väl sådär i ärlighetens namn. Men det fick mig att längta både till sommaren och säsongspremiären av Mad Men.

1 kommentar:

Frida sa...

Jag tycker det funkar alldeles utmärkt!
Längtar också efter mad men och sommar...