6.2.09

Feg

Igår var jag på vippen att säga upp mig, igen. Det handlar inte om några extrema missförhållanden, men många små och några lite större saker som gör att jag nästintill dagligen fantiserar om att säga upp mig. Det är på riktigt min vanligast förekommande dagdröm just nu, slår en naken Gael med hästlängder. Men jag vet ju att jag är alldeles förnuftig för att säga upp mig innan jag har kirrat ett nytt jobb. Så min näst vanligaste dagdröm just nu är att jag får ett samtal från en viss personalchef.

1 kommentar:

Cicci sa...

Ja det är få förunnat att kunna säga upp sig. Istället jobbar en massa fel personer på fel arbetsplatser, det är knas. Jag hade ju en sugardaddy så jag kunde ju, kanske skulle du se till att hoppas lite mer på Gael ändå så kanske resten ordnar sig. Kanske inte helt pk men ibland kanske målet helgar medlet eller vad det nu brukar heta.