6.5.10

Tre saker jag verkligen borde sluta prata om

1. Mina underlivsproblem. Kanhända att jag berättade om mina svampkänningar för lite för många personer, men det var en ny och obehaglig upptäckt som jag kände att jag behövde få gnälla lite om. Det jag inte tänkte på var att alla jag berättade det för tänkte att det då var fritt fram att berätta om sina underlivsbesvär för mig. Och jag vill ju helst slippa tänka på att mina vänner har kön överhuvudtaget.

2. Mitt tonårsfestande. Jag har börjat kokettera med mitt alkoholintag på ett sätt som verkligen inte är klädsamt för någon i min ålder. Om jag fortsätter så här kommer jag få en intervention i 30-årspresent.

3. Min mentala status. Jag refererar till "min terapeut" lika ofta som Woody Allen nuförtiden, och jag har ändå inte gått i terapi på över ett år.

4 kommentarer:

cicci sa...

Men det är ju alla tiders att höra om folks konstigheter i källaren, då blir man ju något av en expert samtidigt som man håller sig rätt lugn när man själv drabbar. När... inte om.

*** sa...

drabbaS

Sara sa...

Alltså på tal om att du tyckte att snippa låter fel, hur bra känns det att du benämner ditt kön "källaren" egentligen?

Raisa sa...

"konstigheter i källaren" i lövz it.

Och Sara, jag älskar också att du bloggar allt du inte ska prata om!