18.5.10

Det här var väl ändå inte med på listan på saker jag skulle sluta prata om?

Jag tror att nervositeten över den möjliga hemlösheten har satt sig på mitt tarmsystem. Inget hjälper. Jag har ätit en hel påse torkade plommon och aprikoser, druckit alldeles för många koppar kaffe och, i ett sista desperat försök, lyxat till det med tisdagsindiskt. Men nej. Förutom lite sura uppstötningar känns det inte som att något av det jag har stoppat i mig de senaste tre dagarna har någon som helst tanke på att komma ut igen. Jag ser ut som om jag har drabbats av antingen extrem svält eller graviditet. Om det här fortsätter kommer jag att explodera innan jag blir vräkt.

3 kommentarer:

Cicci sa...

Blåbär Sara, det ska tydligen fixa både lös och hård. Ett mirakelbär för bajs helt enkelt.

Menne hur kommer det sig att jag missat att du kanske blir vräkt? Är jag så jälva självupptagen när vi pratar alltså? Bara jag jag jag... tydligen. nästa gång ska vi älta dig.

Sara sa...

Fast den här mer akuta situationen har uppstått väldigt nyligen. Vi har nog inte pratat sedan dess. Så du är inte riktigt så självupptagen som det kan verka.

henriik sa...

det här är ju inte kul, alltså att du kanske blir vräkt och dina magproblem osv. MEN den här meningen var det roligaste på internet, åtminstone den här veckan:

"Om det här fortsätter kommer jag att explodera innan jag blir vräkt."