5.5.10

Eller så är det för att han har gjort en låt om mig

Jag har bestämt för mig att jag skrattade åt E för några månader sedan, då hon hävdade att hon hade haft en crush på Mauro då det begav sig. Jag tror bannemej att jag har en crush på gammel-Mauro! Har kollat in hans matlagningsprogram nu och helt otippat kommer jag på mig själv med att tycka att han, trots plufsigheten och åldern, är lite het. Han verkar dessutom sjukt rolig att hänga med och har precis sådana glasögon som jag vill ha. Om avdankad musikerfarbror med köttigt ansikte är mitt nya så letar jag uppenbarligen på helt fel ställen.

1 kommentar:

Emma sa...

Haha, Mauro ÄR het. Och jag tror inte att du kommer ha något problem att hitta en egen version, tycker att halva Göteborgs samlade manssällskap ser ut som Mauro a la 1988.