9.2.10

Terapeuten hade fel igen

Jag är tydligen tjejen utan filter. E uppmanar folk att lägga upp opublicerade inlägg på sina bloggar och R kontrar med att hon har 187 stycken! Jag har noll. Det finns inga utkast, all skit åker upp. Fan vad otippat. Här har jag gått och inbillat mig att jag är för självkritisk för mitt eget bästa, när det är precis tvärtom. Jag var däremot tvungen att radera två inlägg med bara ett par veckors mellanrum i höstas, på grund av att personerna som omskrevs tyckte att jag hängde ut dem onödigt mycket. Så lite fler utkast kanske kan vara en bra idé ändå.

3 kommentarer:

Sara sa...

Det där var inte riktigt sant. Jag har nio utkast. Sex av dem blev till andra snarlika inlägg. Två var tråkiga och ett skulle ha en rolig poäng, men blev inte alls särskilt roligt. Så ett litet filter har jag i alla fall.

Raisa sa...

Haha.

Inga filter eller ett bättre filter i huvudet från början kanske?

Emma sa...

Haha, asså jag tror på ditt inre filter. Jag härjar liksom bara loss tills det är publiceringsdags och då bah nähä, det här går inte att lägga upp