11.2.10

Att sparka nedåt

Har spenderat förmiddagen på bemanningsföretaget. CV-seminarium. Det var med ytterst tunga steg jag gick dit för att få mig ännu en dos förnedring. Men det var inte alls så illa som jag hade befarat. Jämfört med vissa personer så ser min situation ändå ganska ljus ut. Och jämfört med vissa andra är jag en mycket sympatisk person. Det kanske inte är världens sundaste sätt att känna sig bättre till mods, antagligen borde jag hitta styrkan i mig själv och jada jada, men det här verkar fungera för mig.
Sedan fick jag också veta att det jag befarade faktiskt har hänt. Min coach har dumpat mig och "gått vidare till andra konsultuppdrag". Jag väljer att tro att det var mig han ville undvika, att han tog vadhelst som erbjöds bara han fick slippa coacha mig.

Inga kommentarer: