21.9.09

Istället för att duscha

Jag sitter och detaljstuderar statistiken för bloggen. Det är spännande. Idag har jag lärt mig att de flesta av mina läsare (eller kanske en enda, som är skrämmande stalkerish) bor i Bromma. Märkligt. Nästan dubbelt så många sidvisningar i Bromma som i Göteborg. Silver och brons går, mindre otippat, till Göteborg och Mölndal. Sedan är det ganska spritt, verkar ha haft en läsare i varje -köping (de verkar dock inte helt imponerade av innehållet, ingen av -köpingborna kikade in mer än en gång under månaden). Jag kan även meddela att det sökord som har lett in flest på min blogg den här månaden är "placeboeffekt", de tre stackarna lär ju ha blivit lite besvikna på innehållet. En person vardera har sökt på "jävla skit liv", "alkoholrelaterad klåda" och "mögelhantering", tror inte heller att de hittade vad de letade efter.

2 kommentarer:

Cicci sa...

Jag vill också veta hur man hittar nåt bra program för statistiken... spännande att se folks sökord.

Ylva sa...

Sara, det kan nog vara jag som felaktigt placeras i Bromma, det ligger ju inte så långt från vackra Vällingby.
Vi ses senare i veckan hoppas jag!