27.4.09

Nu räcker det faktiskt

Helvetes jävlar! Det tycks inte bättre än att jag har fått en släng av social fobi också.

För att sammanfatta, saker som är jobbiga just nu:
- Jobbet. Alltid nummer ett och aldrig lyckas jag komma därifrån.
- BostadFeten. Rivningshotet och hotet om att någon ska komma på att jag inte har samma namn som personen på brevinkastet.
- Snusstoppet. Eller snarare ätstörningen som följer på nikotinsaknaden.
- Fötterna. Mina ledkrämpor tycks inte bli bättre.
- Pollensäsongen. Trött, tät, kliig, grinig.

Också lite social awkwardness på det. Något måste bort. Det bara är så.

2 kommentarer:

Wickan sa...

Hej! Förlåt att jag inte har svarat dig tidigare, men det har varit så himla mycket omkring oss!
Äh, vill du ha den så får du den (volang"blusen") billigt! Hur mycket vill du ge? =)
Wickan

Anonym sa...

Tycker att du ska ta bort fötterna!