3.4.09

Historien upprepar sig

Jag satt och läste i min gamla blogg för att se hur jag upplevde sluta-snusandet förra gången. Och precis som jag anade så skedde precis samma sak .
Min kollega frågade idag om det inte kunde vara så att jag är gravid, med tanke på att mina dagar ägnas åt att antingen tugga på godis eller prata om vad jag är sugen på för mat. Men nej. En vanlig hederlig ätstörning känns faktiskt som en mer trolig förklaring till mitt beteende än ett bibliskt mirakeI. I den här takten kommer det dock inte dröja länge förrän det ser ut som att jag har en liten bastard i ugnen.

2 kommentarer:

Ingrid sa...

ahaha..
Sara, skäms på mig, men jag har nog börjat snusa igen... Men säg inte till någon. Minst av allt till sis'.

Sara sa...

Men Ingrid! Du som var så jädra duktig. Vadan detta? Nu tar du genast och slutar igen annars skvallrar jag för storasyster!