13.12.08

Dagen so far

10.20 Vaknar.

10.30 Serier i sängen.

11.00 Mad men + frukost.

13.30 På spåret. Tar ingen stad, ett år fel på ReTur, kan frågan om ved (vilken ingen av de tävlande klarar).

14.05 Inser att jag har glömt bort systemet. Bestämmer mig för att folköl är att föredra framför en tur till Nordstan.

14.12 Förbereder mig för att gå och träna.

14.15 Går ut, inser att jag har glömt sport-bh. Inser även att det är kallt, går in igen.

14.20 Bestämmer mig för att stanna inne.

14.25 Kollar på jobbannonsen till jobbet jag borde söka. Bestämmer mig för att göra det någon annan dag.

14.30 Får Emma att köpa vin åt mig.

14.32 Sit-ups, armhävningar och Människor och tro.

14.37 Kanelknäcke + Människor och tro. Äntligen kommer reportaget om radikala kristna, det enda jag egentligen var intresserad av att höra.

Och nu... fortsatt apati och mer radikala kristna.

Inga kommentarer: