2.8.11

Hur jag inte vill fira min 31-årsdag

6:58pm
åh, gud. jag borde inte ha några vänner alls ju
hade precis den här diskussionen "asså, nej jag känner inte särskilt mycket alls för att träffa dem. jag gillar inte ju inte att träffa nya människor. träffa dem du, så kan jag väl typ ligga hemma på soffan eller hänga med mina ordinarie vänner"

6:58pm
HAHA

6:58pm
också att hans resonemang är logiskt i hans eget huvud "men jag gillar ju dig och jag gillar ju henne, så därför borde ni ha kul ihop"
men jag minns den gången jag genomled en hel tapasmiddag med hans galna kristdemokratvänner och diskuterade varför abort är fel och kött är rätt
det minns jag

6:59pm
haha, fast så tänker ju jag när jag sammanför mina buddies, men jag umgås ju bah med exakt likadana folk...
eh ja, det låter ju "härligt".

6:59pm
mm, gjorde slut efter den middagen. alltså precis efter

7:00pm
ah! han borde ju kanske fatta isåf,

Inga kommentarer: