21.6.11

I-landsproblem vecka 25

- Alla mina serier har sommaruppehåll och mina sommarserier har inte dragit igång än. Och jag orkar inte börja på något nytt. "Borde" ta tag i både Game of thrones och The killing, har ju tänkt det jättelänge, men det blir liksom inte av.
- Jag skulle peta öronen lite idag och måste ha kommit lite för långt in på höger (och jag vet att det är strängeligen förbjudet att topsa öronen egentligen, men orka samla vax tills det proppar igen på riktigt), så nu är jag visst lomhörd.
- Är tillbaka i frukostträsket. En konstant diet av mackor, ägg och yoghurt. Dock, om det ska ätas en konstant diet av något så väljer jag frukostdieten alla gånger.
- Har ingen som helst lust att jobba. Ändå råkade jag visst säga till chefen att jag jobbar för lite för att kunna spara till min Amerikaresa, vilket gjorde att han nu försöker krympa min fritid ännu lite mer.
- Har börjat sova med öronproppar. Först på grund av trafikhelvetet utanför fönstret, och i förrgår natt även på grund av att grannen hade något sorts sexmaraton mellan halv ett och tre (good for him!) i sin väldigt knakiga loftsäng. Men varje morgon när jag vaknar ligger öronpropparna någonstans i sängen. Det är som om de inte är konstruerade för att sitta i just öron.

3 kommentarer:

Poeten sa...

Älskar detta att teveseriestittande är något en borde ta tag i!

c sa...

Hahaha hade precis samma tanke som poeten.

Malin sa...

testa potatismosdieten!