13.4.11

Talang 2011

Lite sjuk. Lite ynklig. Ville bli underhållen av Poeten. Blev påmind om en gammal karriärplan.

22:50
jaha, och så dagens aktuella - har du gjort hipstertestet i gp?
22:50
äh. jag är ju inte ens lite hipster. det vet vi ju redan.
22:51
men en vill ju veta ändå.
22:51
vi vet också att du är ärke eller vad det nu blev.
22:51
haha.
det var nesligt.
22:52
åh, bra ord!
neeesligt
ska börja använda
och jag gillar ju dig trots din hipsterpersona
22:53
heh. jag tycker det känns okej att vara så hipster att man inte ens fattar att jag är det. då kommer en ju undan.
22:56
i know. typ som att jag tänker ibland att jag kanske är modellsnygg utan att fatta det. det är rolit att tänka sig. alla bah "där går hon och är så där gudinnevacker och har ingen aning"
japp, typiskt skämmig fantasi. vassego
22:58
haha!
tackar!
jag gillar nog mest konceptet gudinnevacker, det låter som att det ska stråla om en samt att man typ ev skrider fram på ett snäckskal.
23:00
japp, i ett vitt lakan som har draperat sig helt rätt och samtidigt helt naturligt runt ens perfekt skulpterade kropp
JAG BORDE SKRIVA HARLEQUIN!
23:06
åh gört!

Inga kommentarer: