26.4.11

The game

Jag och Poeten tog med den nya Saran på utflykt. Alltid trevligt med skärgårdshäng och pizzaätande. Men den här gången fick vi även med oss matnyttigheter hem. Jag och Poeten har insett att vi är hemskt dåliga på att ragga. Poeten är väldigt bra på att bli raggad på, jag är hopplös på bådadera. Tur då att den nya Saran är världsbäst på att ragga! Hon ska lära oss. Vid det första kurstillfället fick vi lära oss "underarmstricket". Enligt den nya Saran är metoden hundraprocentig. Och det låter ju så enkelt, ta lite på den intressanta personens underarm och så vips kommer han eller hon vilja hångla med dig. Det här ska definitivt testas. Fortsättning följer.

4 kommentarer:

pop my heart. sa...

Men ja, snälla testa! (För jag har aldrig vågat, iaf inte så länge vi bodde i samma stad. Lär ju inte våga nu heller. Heh.)

//C

Sara sa...

Klart det ska testas. Känner dock på mig att jag kommer att avslöja tricket för offret, känns så himla märkligt att börja kladda på folks underarmar bara sådär. Men ska försöka. Definitivt.

Poeten sa...

Jag är nu livrädd för att av misstag ta på nåns underarm som jag inte vill ha med hem!

Asså, undra på att det går sådär för oss va?

pop my heart. sa...

Haha, ja. Det är en jäkligt märklig känsla att ta på folks underarmar så där helt spontant. Har varit nära ett par gånger, men så bara eeeeeeh NÄEH. (Plus att jag säkert skulle snubbla över "offret" av ren nervositet.) Hoppas att det kommer gå bättre för er. Hehe.