12.3.11

Fredagen

10:41
jag måste flytta
10:41
Hit eller från din lägenhet?
10:42
det har flyttat in en ny sara från umeå på fabriksgatan. samma årgång också. men lite sötare och gladare. snart är jag glömd. finns liksom ingen plats för mig längre. måste skaffa mig en ny identitet.
10:43
Så dramatiskt!
Döda henne och bär hennes skinn
10:43
det spånades igår hur vi ska hållas isär. folk frågade vad jag heter i mellannamn. vad fan liksom, jag var ju sara från ume i gårda först. och här kommer hon och tar över.
tror det slutade med att jag blev sura sara och hon glada sara. vette fan alltså. känns sådär.
10:44
Jag gissar på att ni har olika efternamn annars
10:44
ahmen orka säga folks hela namn då.
10:45
Haha vafan
10:46
som du hör missar du loads. när kommer du hit?
10:46
Om en månad
Typ

Inga kommentarer: