5.7.09

Gissa vem

Jag jobbar nästan bara sena kvällar eftersom min chef ogillar mig (eller förlåt, tycker att jag inte har "bevisat" att jag förtjänar de mer mänskliga tiderna). Men så i fredags slutade jag redan klockan halv fyra. Tänk så mycket man kan göra när man slutar så tidigt! Jag hann till exempel köpa en bikini, städa lägenheten och se jättemånga avsnitt av ännu en sjukhusserie.
Att jag slutade så tidigt innebar även att jag gick miste om min nya kollegas ingående beskrivning av sitt sexliv. Jag känner dock, efter att ha fått det återberättat för mig av tredje part, att det faktiskt finns vissa saker som jag inte vill veta om min nya arbetskamrat. Jag vill till exempel inte veta att han vid 58 års ålder fortfarande tycker att det är spännande att utöva sin älskog inför åskådare, eller exakt vad han gillar att göra med "sin kvinna" inför den intet ont anande publiken (förresten är "musa" en för mig tidigare obekant synonym till oralsex, som jag efter mycket kort övervägande har bestämt mig för att inte anamma). Det enda jag verkligen vill veta är i vilken sjö det här brukar utspela sig. Så att jag kan undvika den för all framtid.

1 kommentar:

Daniel sa...

kan du inte starta en Klasse blogg då! hahaha de hade ja läst eller ja hade ju inte behövt de eftersom han berättar allt för mig hela tiden såååå....


ps. du behöver inte vara orolig hans älskog äger rum runt omkring varberg, å även i skogen därom.
"Musa" tyckte jag va det roligaste uttrycket jag har hört från en äldre man, fan va ja garva...