19.5.11

C stod för dagens mest otippade

22:03
du på tal om nåt annat inget... jag är sinnessjuk
22:04
vet jag väl
22:04
jag vet inte varför, och jag mår dåligt över mig själv men jag är Ofrivilligt småkåt i den här killen....
INTE birger alltså
utan den fula, späda finnansvalpen
22:06
HAHAHAHA
peter wolodarski?
22:06
jO så heter han va
22:07
tror det, DN-ledarskribent
22:07
hörde nåt torrt med honom på radio och blev lite fuktig
ja precis
22:07
asså du är ju störd
22:07
I KNOW
försökte att få min läkare på samma linje, men hon ville ändå inte skriva ut knark
22:08
haha, var det ditt argument?
22:08
peter räckte liksom inte
trodde i min enfald att han var bevis nog
22:09
hm. beror väl på lite vad hon själv har för preferenser. kanske hennes man är precis som peter.
22:09
doh
han har inte ens fula tänder som är snygga...utan bara fula
och fladderöron och tåligt tycke
22:11
helt solklart varför du gillar honom... någon sorts bestraffningskåthet eller?
22:11
hahahaha
jag vill ha honom i ett telefonsamtal, jag tror det är hans röst och övertydliga sätt att tala
22:12
haha. åh, asså vill inte ens tänka på hur du har telefonsex. jag hurvas.
22:13
mahahaha
vem vill du ha telefonsex med då?
22:14
typ ingen. är så jävla värdo på telefonsex. eller det ska vara någon som är jävligt bra på att ta hela snacket själv och få mig att komma innan jag börjar tycka att det är pinsamt (vilket brukar vara rätt snabbt)
22:15
det är ju därför jag vill ha peter...
22:15
haha
ja, han gillar nog att höra sin egen röst.
22:15
precis
winwin
22:15
men undrans om han gillar telefonligg. tveksamt
22:15
vi kan ha trepart-samtal hehehe
22:16
lätt. vill definitivt höra det här!
22:16
hahaha
22:17
den här konversationen åker förresten rakt upp på bloggish. det här är för bra för att att undanhålla folket
22:18
lätt att jag faxar iväg ett mail
22:19
lätt!

4 kommentarer:

litelost sa...

Är det inte nåt Jeff Goldblumskt över honom?

pop my heart. sa...

alltså, jag kanske iofs också är sinnessjuk, men jag tycker inte att han är så himla hemsk. inte som att jag har våta drömmar om honom, men jag fattar grejen. som sagt, är väl lite störd.

Sara sa...

Asså Jeff Goldblum förstår jag, Peter not so much. Inte som att det är konstigt att NÅGON skulle tänkas ha våta drömmar om honom heller, mer att just C har det.

c sa...

Jag trivs så mycket bättre med att fukta på rockpojkar, det här med kavaj och välkammad frisyr... och folkpartiåsikter... det är förvirrande för mig.