10.8.11

Den var inte ens särskilt god

Saker jag inte får göra när det inte är helg: äta godis och snusa. För en minut sedan kom lastsuget. Det obestämbara suget efter något som inte är särdeles bra för mig, men som jag vet får mig att må lite bättre under tiden jag scrollar mig igenom mer eller mindre läsvärda bloggar (mest mindre, i desperat behov av nya bloggtips!). Att välja bort båda var liksom inte ett alternativ. Så nu sitter jag här med skamsnusen, eftersom godisalternativet var cirka fem meter längre bort. Jag försöker intala mig att det typ är helg och därför okej, eftersom jag faktiskt är fyradagarsledig från och med nu. Intressant att någon faktiskt sa till mig i helgen att det är lätt för mig att sluta med saker eftersom jag är så tjurskallig. Hej, du känner mig uppenbarligen inte alls.

Inga kommentarer: